Studia Podyplomowe Zastosowanie Sztucznej Inteligencji (AI) w Marketingu
Studia Podyplomowe Zastosowanie Sztucznej Inteligencji (AI) w Marketingu mają na celu przekazanie wiedzy i wykształcenie umiejętności oraz kompetencji niezbędnych do skutecznego projektowania i wdrażania zastosowań sztucznej inteligencji w różnych formach działań marketingowych.
Atrakcyjne studia – kompleksowe podejście do istoty i zastosowania sztucznej inteligencji w działaniach marketingowych.
Rozwój kompetencji – wiedza i umiejętności przydatne zarówno w MŚP, jak i dużych firmach stosujących sztuczną inteligencję w marketingu.
Harmonijny program – równowaga między zajęciami teoretycznymi i praktycznym
Dlaczego warto?
- Słuchacze zdobywają kompleksową wiedzę na temat różnych obszarów zastosowania sztucznej inteligencji w marketingu oraz czynników to warunkujących, m.in. technologicznych, prawnych etycznych, analizują przypadki oraz przygotowują projekt biznesowy, dzięki czemu rozwijają swoje umiejętności praktyczne.
- Studia umożliwiają wymianę poglądów i doświadczeń z innymi słuchaczami oraz wykładowcami, w tym praktykami specjalizującymi się w zastosowaniach sztucznej inteligencji w marketingu, co umożliwia też rozszerzenie sieci kontaktów zawodowych.
- Studia kładą szczególny nacisk na metody i rozwiązania, dzięki którym uczestnicy mogą połączyć teorię z praktyką marketingu zwłaszcza w zakresie zastosowań sztucznej inteligencji w działaniach marketingowych.
- Studia dostarczają wiedzę z zakresu zastosowania sztucznej inteligencji marketingu i czynników to determinujących, w tym aspektów technologicznych, regulacji prawnych i uwarunkowań etycznych, oraz kształtują umiejętności i kompetencje niezbędne do projektowania i wdrażania takich działań.
Czy dla mnie?
Studia Podyplomowe Zastosowanie Sztucznej Inteligencji (AI) w Marketingu są skierowane do:
- menedżerów i innych pracowników przedsiębiorstw odpowiadających za różne aspekty działań marketingowych przedsiębiorstwa,
- menedżerów i innych pracowników przedsiębiorstw, w tym działów IT, odpowiadających za różne aspekty wdrażania rozwiązań cyfrowych w organizacji,
- menedżerów i pracowników przedsiębiorstw doradczych, agencji marketingowych i innych instytucji wspomagających biznes w zakresie strategii marketingowych, w tym zastosowania sztucznej inteligencji w marketingu.
Program
- Wprowadzenie do zarządzania marketingowego
- Zarządzanie projektami
- Transformacja cyfrowa marketingu organizacji a zastosowanie sztucznej inteligencji – obszary, determinanty na poziomie organizacji oraz indywidualnym, orientacja na digitalizację, AI Mindset, kompetencje przyszłości
- Sztuczna inteligencja – wprowadzenie i zastosowania w biznesie, w tym marketingu
- Prawne aspekty zastosowania sztucznej inteligencji w marketingu
- Zachowania nabywców a zastosowanie sztucznej inteligencji w marketingu
- Zastosowanie sztucznej inteligencji w marketingu a aspekty etyczne i społeczna odpowiedzialność biznesu
- Zastosowanie sztucznej inteligencji w badaniach marketingowych
- Zastosowanie sztucznej inteligencji w kreowaniu marki
- Zastosowanie sztucznej inteligencji do tworzenia kreacji w kampaniach marketingowych (graficznych, video, audio, treści tekstowych)
- Zastosowanie sztucznej inteligencji w marketingu internetowym i mobilnym: e-mail marketing, social media marketing, handel internetowy influencer marketing
- Zastosowanie sztucznej inteligencji w planowaniu i optymalizacji mediów w kampaniach marketingowych – google ads, social ads i programatic
- Zastosowanie sztucznej inteligencji w zarządzaniu bazą klientów/użytkowników, w programach lojalnościowych i w obsłudze klienta
- Zastosowania sztucznej inteligencji w marketingu miejsc i wydarzeń
- Warsztaty: Projekt zastosowania sztucznej inteligencji w marketingu
Razem: 192 godz.
Kierownik studiów
Profesor doktor habilitowana, kierownik Katedry Biznesu Międzynarodowego. Specjalizuje się w problematyce internacjonalizacji przedsiębiorstw bazującej na Internecie i wspomaganej technologiami internetowymi, zastosowaniu nowych technologii w marketingu, w tym marketingu międzynarodowym, zarządzaniu marką oraz w modelach biznesu. Jest autorką, współautorką lub redaktorką licznych monografii oraz wielu artykułów naukowych. Kierowała licznymi projektami, w tym finansowanymi ze środków Narodowego Centrum Nauki. Jest laureatką m.in. nagrody zespołowej Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego za działalność dydaktyczną oraz Nagrody indywidualnej Polskiego Towarzystwa Naukowego Organizacji i Zarządzania za najlepszą monografię habilitacyjną.
Wykładowcy
Informacje techniczne
Zajęcia będą organizowane za pośrednictwem aplikacji Microsoft TEAMS.
POBIERZ APLIKACJĘ MICROSOFT TEAMS
Aplikacja jest bezpłatna dla słuchaczy studiów podyplomowych SGH. Logowanie do aplikacji odbywa się za pośrednictwem kont SGH, które zostają nadane po przyjęciu na studia. Dla całej edycji zostanie stworzony jeden zespół, aby słuchacze mogli utrzymywać ze sobą kontakt. Każde zajęcia będą prowadzone na osobnym kanale. Dzięki temu wszystkie informacje dotyczące zajęć (materiały, zadania, dyskusja) będą w jednym miejscu i będzie można do nich wracać podczas trwania studiów.
Potrzebne będą: komputer stacjonarny, laptop lub urządzenie mobilne (tablet, smartfon) z systemami operacyjnymi iOS i Android, ewentualnie słuchawki (np. od smartfona, które zawierają wbudowany mikrofon) – poprawiają jakość słuchania wykładu i wypowiedzi słuchaczy podczas dyskusji (w przypadku braku mikrofonu, dyskusja może być prowadzona na czacie).
Rekrutacja
1. edycja studiów zostanie uruchomiona w semestrze letnim roku akademickiego 2024/2025. Pierwsze zajęcia rozpoczną się w lutym 2025 r.
Rekrutacja trwa.
Czas trwania studiów: 2 semestry.
Dokumenty wymagane podczas rekrutacji:
umowa o warunkach odpłatności za studia,
Dokument- formularz aplikacyjny (wypełniany podczas rejestracji na studia),
- odpis dyplomu potwierdzającego ukończenie studiów co najmniej pierwszego stopnia,
Uwaga:
Osoby, które ukończyły studia na uczelni zagranicznej powinny dostarczyć zaświadczenie stwierdzające, że posiadany dyplom uprawnia do podjęcia studiów podyplomowych SGH.
Nostryfikacja i uznanie dyplomu
Warunkiem uzyskania świadectwa ukończenia studiów jest:
- zdanie ustnego egzaminu końcowego: odpowiedzi ustne na dwa wylosowane przez słuchacza pytania z listy pytań,
- opracowanie w 3-4-osobowym zespole projektu zastosowania sztucznej inteligencji w marketingu i prezentacja tego projektu na forum grupy.
Opłaty
Opłata za całość studiów wynosi 8500 zł.
Możliwość wpłaty w dwóch równych ratach:
I rata – płatna przy zapisie,
II rata – płatna do 31 stycznia 2025 r.
W ramach opłaty SGH zapewni niezbędne materiały dydaktyczne i konspekty zajęć. Opłata pokrywa również koszty wydania świadectwa ukończenia studiów.
Indywidualny numer konta bankowego do wpłaty przekazywany jest podczas rejestracji na studia.
Kontakt
Sekretarz studiów
mgr Katarzyna Łebkowska
tel.: +48 22 564 73 33
e-mail: kniepi@sgh.waw.pl
Kierownik studiów
prof. dr hab. Marzanna Witek-Hajduk
tel.: +48 506 214 750
e-mail: mwitek@sgh.waw.pl
adres do korespondencji
Kolegium Gospodarki Światowej
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
al. Niepodległości 162
02-554 Warszawa
Organizator studiów
Kolegium Gospodarki Światowej
Katedra Biznesu Międzynarodowego
REKRUTACJA TRWA
- Studia online
- Zajęcia odbywają się w soboty i niedziele 9:00–16:00.
- Opłata za całość studiów: 8500 zł (możliwe raty).
prof. dr hab. Marzanna Witek-Hajduk
tel.: +48 506 214 750
e-mail: mwitek@sgh.waw.pl
mgr Katarzyna Łebkowska
tel.: +48 22 564 73 33
e-mail: kniepi@sgh.waw.pl
Programy MBA i studia podyplomowe